.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمين‌خواران در ايام عيد در امان نيستند

دادستان مازندران گفت: متجاوزان به اماكن عمومي و زمين‌خوران در ايام عيد در امان نيستند. 

حجت‌الاسلام اسدالله جعفري پيش از ظهر امروز در حاشيه مراسم افتتاح قرارگاه نوروزي نيروي انتظامي در مركز استان مازندران اظهار داشت: بر اساس بخشنامه قوه قضائيه از 15 اسفند تا 20 فروردين مرخصي تمام مجرمان خطرناك و داراي سوابق كيفري و جرايم مهم ديگر لغو و به هيچ عنوان تمديد نمي‌شود تا مردم با خيال آسوده ايام نوروز را طي كنند.
وي با اشاره به وجود شعبات كشيك 24 ساعته دادگستري در سطح استان مازندران تصريح كرد: در همه شهرستان‌هاي مازندران حوزه قضايي آماده ارائه خدمت مربوط در حوزه دادگستري است.
دادستان مركز مازندران با اشاره به رايزني دادگستري با نمايندگي‌هاي بيمه سطح استان بيان كرد: تمام كارهاي مربوط به بيمه براي انجام كارهاي ضروري و فوري در سطح استان انجام مي‌شود و پزشك قانوني استان نيز به طور 24 ساعته مشغول فعاليت است.
جعفري با اشاره به آمادگي اداره ثبت اسناد استان در مواقعي كه نياز به تاييد سند يا مدركي براي انجام كارهاي قضايي باشد، افزود: حدود 3 هزار نفر از ستاد پيشگيري دادگستري در كنار نيروهاي انتظامي مشغول فعاليت و خدمت‌رساني به مردم مي‌شوند.
وي از تهيه و تدوين 60 هزار بسته فرهنگي دادگستري در قالب امر به معروف و نهي از منكر خبر داد و بيان داشت: دادگستري استان در همه شعب مازندران به ‌طور 24 ساعته مشغول فعاليت است.
دادستان مركز مازندران از تمهيدات لازم دادگستري براي مبارزه با زمين‌خواري تجاوز به اماكن عمومي و منابع طبيعي خبر داد و بيان داشت: همه‌ساله گزارش‌هايي مبني بر تجاوز به حريم عمومي و منابع طبيعي در ايام عيد داده مي‌شد.
وي در پايان گفت: بنابر تصميم‌هاي گرفته شده پس از دريافت گزارش‌هاي مربوط و شناسايي مجرمان به‌ طور ويژه به اين احكام در ايام نوروز رسيدگي مي‌شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.